Oceans fall

Julbak hos Anna igår









eeyy kolla in min bruscha o hans band http://www.youtube.com/watch?v=OYKkzJ51NVs

Det är från i fredags när de uppträdde på en fest. Även om det inte är den musiken jag helst lyssnar på så tycker jag att de är grymma och jag är väldigt stolt över min lillebror :)

Imorn ska vi gå ha jazz på morgonen och filma hela lektionen för att sen titta på filmen på torsdag. Nyttigt att se sig själv på ett annat sätt ibland o inte bara genom speglarna. Sen blir det lite utvecklingssamtal med Maggan och efter det ska vi gå på en föreställning. Shoohoo! Sen blir det nog att vi åker tillbaka till skolan och har modern klass efter det och på kvällen sen ska jag och Olivia gå o kolla på Balettakademiens föreställning.

På onsdag ska vi ha fys på breakingen..... herrejävlar säger jag bara. men det kommer kännas sjukt bra efteråt! Jag vill gå o kolla in Robyns fotoutställning nån dag också, kanske blir på onsdag?

På torsdag blir det övernattning i skolan. Det nalkas nämligen Lussespex!! Genrep på natten och showtime på fredag kl 10.00. Sen har vi JULLOV. aaaahh jag kan inte förstå att det är sant. jag vill hem hem hem hem hem hem hem. och på söndag åker jag HEM och är hemma i nästan en månad. efterlängtat!!

Nu ska jag ta ett bad, Tjadå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad bra dom är:) hör dock inte riktigt texten:)

Snart kommer du hem, jippi jippi jippi:)

Saknar dig!

PUSS

2008-12-08 @ 22:46:00
URL: http://arnessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0