Lussespex

Vet ni vad jag har nu?

JULLOV!!

Vi hade sista dagen i skolan idag och avslutade med vårt Lussespex. Som tradition sover man över på skolan natten innan och har genrep då. Så när vi slutade skolan kl 17 igår åkte jag hem, lagade mat och packade, sen for jag till skolan igen vid 22. Då hade vi lite genomdrag först till midnatt, gick till 7-eleven o köpte lite förfriskningar och sen körde vi igång igen. Vi väntade på att vår breakinglärare skulle komma o kolla eftersom han inte kunde komma idag, men vi väntade o väntade och ingen fick tag i honom när de ringde, så vi körde igång ett genrep vid halv tre ungefär. Sen vid fyra ropar Annette att Fredrick är påväg och tio minuter senare kommer han och tio koreaner inrumlandes. Dessa koreaner är tydligen några slags mästare i breaking.. haha helt oväntat. Stackars Lotta som skulle spela Freeze och breaka blev lite nervös :P De pratade inte svenska och bara två förstod engelska, så det blev ju lyckat med våra sketcher. haha.. de skrattade typ åt såna saker som egentligen inte var roliga :P
så vid halv 6 tiden i morse var vi klara med vårt genrep.... lagom trötta och motiverade för att gå o lägga oss och sedan stiga upp två timmar senare..

MEN vid halv åtta ringer klockan och vad ska vi göra? Lussespexet skulle börja vid tio så det va inte mkt annat att göra än att kliva upp från golvet och gå till Barista för att äta frukost.
Jag visste inte vart jag skulle få min energi ifrån, jag var verkligen totalt slut i kroppen och ögonen kunde knappt hitta fokus. Men när adrenalinkicken gick igång av publiken och min nervositet så piggnade jag till. Lussespexet gick skitbra, publiken skrattade så de höll på o dö vissa scener. Viktoria filmade det så det ska bli spännande o se helheten sedan, men det kändes som att det mesta var tajt och gick riktigt bra iaf :)

Emmie & Frida är ju här i Stockholm nu, så de kom till skolan idag och kollade vilket var kul! Ska träffa dem imorn igen och då blir det ausgang!! förhoppningsvis med Tyresögossarna.

Shit va rätt det var att Kevin vann idol idag förresten. Han är nog den varmaste och mest kärleksfulla person jag sett. En mer ödmjuk människa får man leta efter, han verkar så jäkla go! och så sjunger han ju förstås skitbra vilken låt han än väljer. Go Kevin, shohoo!

Nu ska jag sova för jag är så tröööött. Julshopping imorn in tha city, sen yoga och efter det blir det party.

PBAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0