Lorden

Igår åkte jag och Amanda hit till Norje vid nio tiden, fixade oss i ordning och möjste med lite kaffe. Sen när klockan började närma sig midnatt tog vi bilen till Karlshamn där vi stod i en fetlång kö in till Lorden, pratade listerlänska och njöt av nuet. Väl inne på Lorden (eller ska man säga Harrys eller vad heter det egentligen nu?) dansade vi som aldrig förr och hade så sjukt roligt! Det var många bekanta ansikten där, bland annat mina två partypinglor vid namn Lloyd Banks & Falsterbo :) Efter en alkoholfri drink och två timmar dans senare tog vi bilen hem igen, ni anar inte hur skönt det var att vakna upp i morse och må hur bra som helst! Om man skulle ta och bli nykterist??

Idag har jag varit och hälsat på mitt hjärtas bästa vän, min lilla polle Minus. Vi var uppe på Ryssberget och red med Amanda & Sigge. Det var härligt men det var så jävla kallt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen!! Fick hoppa av och springa en bit för att få upp värmen men det hjälpte knappt.. fryser typ fortfarande.


Jag & min snuffe för några år sen

Nu ikväll har jag varit borta hos Jeppes föräldrar och ätit lutfisk. Eller jag hade med mig en bit lax istället för jag är inte så förtjust i lutfisk... Efter maten åt vi efterrätt och sen spelade vi piano, sjöng och dansade :) Ebba (min halv-kusin eller vad man ska kalla det) är så jäkla go, hon kommer nog bli en artist en dag alltså. Hon kan nästan alla låtar utantill och har kollat in hur hennes idoler gör och gör lika dant. hehe. så söt är hon.

Nu ska jag nog dra en rulle och sen krypa ner under täcket. Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0