Kalas


Idag fyller min söta lillebror 2 år! så ikväll har vi haft kalas med hela tjocka släkten :) mormor fyller också år idag så det har varit mkt firande. Det började imorse med att vi lussade för Albin kl 6.. aww det var typ hans första lussning på hans födelsedag. och mitt i allt lussande så börjar sängen skaka skitmkt!! vi blev jätterädda o trodde att ngn försökte göra inbrott där nere. men det var ju tydligen en jordbävning! så sjukt att det händer i Sverige.. Så då har man varit med om det också.

Imorn fyller mamma år. Det är mkt kalas pågång här vettni :) Så det blir upp tidigt och lussa för henne imorn också. Sen bär det av till Köpenhamn och Flow Dance Academi´s x-mas show. Det ska bli spännande o se!

Nu ska jag upp o fortsätta möblera om på mitt rum. jag har nämligen fått en soffa som varit farmors som jag måste göra plats till, så det blir stor-ommöblering i mitt rum. känns spännande för jag har aldrig varit en sån person som möblerar om liksom!

Måste bara skriva om min söndag också förresten. Jag var först och kollade på tvåornas föreställning som var helt sjukt bra, de var så fina allihopa! och jag blev grymt taggad att gå tvåan. Efter det var jag på ett jam på skolan och där var det battle i house, hiphop, locking & breaking :) väldigt inspirerande och roligt. Efter det hade jag tänkt åka hem men jag, Hanna & Busayo följde med tre sköna killar till ut till ett ställe o drack öl och åt nachos :) sen när det stängde och den sista tunnelbanan hem skulle gå ville ingen hem, så vi gick vidare till ett ställe och spelade biljard. hehe. åkte sedan taxi hem vid tre och fortsatte packa färdigt för att sen gå upp kl 7 igen.. så det var en oväntad och rolig kväll!

nu ska jag möblera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0