Helgen


I fredags var det då födelsedagsförfest för Emma i hennes systers lägenhet. Det var så roligt att träffa mina kära vänner igen :) Kvällen slutade som den brukar göra här i Sölvesborg, på Altona. Hade inte speciellt höga förväntningar så vet inte om det var det som gjorde det, eller att det var lagom med folk eller bra musik, men det blev iaf en riktigt bra kväll!

Igår däremot var den sletnaste dagen på länge... Det känns som att jag kommit ur det här med att festa lite. haha. skulle kört en dubbel denna helgen tänkte jag, men det var inte på tal om det igår. Jag hade iaf lovat Joel att komma till hans muck-förfest så jag gjorde mig i ordning och åkte dit, tänkte att jag kanske skulle komma på andra tankar när jag väl kom till plats. men naaeej. jag åkte med bussen de skulle ta till Lorden och hoppade av i Norje och gick o la mig i min sköna säng istället :)

Idag är det helt fantastiskt väder så funderar på att gå ut o gå en runda snart. Ikväll kommer mina polarbrudar hit på polarkväll :) då blir det mys och mer gossip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0