Heldag i Karlshamn

Vilken mysig dag vi har haft i Karlshamn Albin & jag idag :) Först när vi kom hem till Elin & Albin så var Albin jätteblyg. haha han fattade ingenting. Vadå att vi ska hem till Elin & Albin? va? han såg ut som ett frågetecken. haha. och när vi skulle kalla på våra småbröder så undrade båda två vad vi ville, och tillslut slutade de lyssna o ingnorerade istället för det va ändå inte den Albin vi ropade på typ :P Efter lite lek hemma hos Elin så klädde vi på oss varma kläder och barnen fick hoppa i vagnarna så tog vi en promenad, först till en lekplats och sen vidare in till själva centrum. Där fikade vi ovanför hemköp och mamma kom o joinade hon också :)

Fan vad jag trivs här hemma alltså!! ahh.. vill att jullovet ska vara ännu längre. Det är så himla skönt att bara kunna ta bilen och hälsa på vem man vill sådär. Jag bokade "hem"resan igår, så det blir tåg upp lördagen den 10e. Jag har så mycket packning så måste ta tåget, jag ska bla ha med mig en stor pilatesboll upp. haha. måste se om man kan få ur luften på den på nåt sätt...

Nu ska åka in till Sölvesborg, ska hem till Emma och kolla på hennes föräldrars nybyggda hus och umgås lite :)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0