Hej hej hallå dagboken

Idag har jag träffat min älskade Eriko. Jag mötte upp henne efter skolan så var vi inne i stan och åt middag och kollade runt lite på Åhlens. Vad härligt det va o bara sitta ner o prata med någon hemifrån, höra samma dialekt och bara prata om allt och alla där hemma. Om lite mer än en vecka åker jag hem för då har vi jullov!!! wunderbar. Det är verkligen så att kroppen ställt in sig på jullov redan och man är helt jävla död, men hjärnan är typ helt över speedad nu med all lussespex planering, vara i skolan två timmar tidigare varje morgon plus vanliga dagar. så det ska bli skönt och behövligt med jullov :)

Helgen ser med ut att bli rätt go. Imorn blir det myskväll med klassen, lördag julklappsshoppning, yoga och bakning och på söndag blir det lussespex träning i skolan och sen jam på kvällen :)

nu ska jag vila min hjärna med lite sömn. Godnatt!


Rasmus & Erika. Rasmus ser riktigt pigg ut måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: erika

tack gumman för igår!!! var så kul och prata me dig!! hör av dig när du kommer hem:)<3

2008-12-05 @ 21:43:57
Postat av: Malin

Elin du r varmt välkommen hem till alla oss som saknar dig och längtar efter dig!

När ska vi leka? Jag kommer till dig vilken dag som helst.. Åå kom hem min älskade vän!

PUSS

2008-12-05 @ 21:51:42
URL: http://arnessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0