2008

Sista dagen på detta året, imorn är det 2009. Det känns konstigt, året har gått så snabbt som alla vuxna säger :)

I dag åkte jag, mamma, Albin & Jeppe ut till Furumo vid havet där vi grillade korv med Jeppes föräldrar, hans bror med sin familj och två kompisar från Jönköping. Jag har aldrig varit med där innan, det var värsta mysiga stället med en jättestor fårhage som gränsar till vattnet och en brygga där Jeppes pappa har sin båt. Där var till och med en liten badstrand där och det är Jeppes mark alltihopa. Vadå att jag ska hänga där i sommar!? Ta dit lite kompisar, ha pickning, partaj nån kväll, kanske tälta och bara sola o bada :)

Nu har jag varit inne i stan en runda, handlat lite batterier till min kamera så jag kan ta massa bilder ikväll och gjort ett besök på systemet. SItter hemma hos pappa o väntar på att Erika ska komma hit med en klänning till mig nu och sen ska jag köra ut till Norje igen.

Förresten så dog jag nästan som jag sa igår på spinningpasset! Fy tusan vad jobbigt det var... och tråkigt! Jag fattar inte vart man får motivationen ifrån?! jag är sån att uuscch nu börjar det bli för jobbigt här och blir sådär bölig istället för att få den extra kicken o tänka nu kör vi!! Visst jag tog mig igenom hela passet men... det är nog ingen "sport" för mig.. håller mig till sånt jag tycker är kul istället :)

nu kom Eriko här så nu ska jag fara iväg. Hoppas ni får en riktigt bra nyårsafton allihopa!

GOTT NYTT ÅR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0