Änglabarn


Tycker om denna låten :)

Läste hans blogg precis, han är i Afrika o har det gott. Jag längtar också bort från kalla trista Sverige.. Att bo i värmen under vinterhalvåret o i Sverige andra halvåret skulle vara optimalt. Det blir liksom så trist o grått när det börjar bli kallt. Alla håller sig inomhus och livet blir liksom inte lika spontant. På sommaren har man massor av energi ända in på natten och man är dessutom mer morgonpigg. Det är varmt o härligt o motivationen flödar. Ja jag gillar nog sommaren betydligt mer än vintern...

Idag har jag bytt däck på bilen, varit hos pappa en runda och åkt med Josse till Bromölla för att gå på seconhand. Vi skulle leta inspiration till imorn, men ack... vi ska ju på "jag kom just ifrån..." fest imorn och man kan ju vara utklädd till exakt vad som helst! Det blir nästan ännu svårare när man har så mycket valmöjligheter. hehe. Men jag ska sova på saken (har jag sagt nu i några dagar) och se vad jag kommer på imorn.

Sista dagen i Sbg imorn. Den går nog åt till att packa i ordning alla mina grejer och gå igenom vad jag ska ha med mig upp. Det är skönt att jag kör bil så jag kan ta med mig allt jag vill ha med. På lördag åker jag till Malmö för att gå på workshop på The Hip Drop. S**t Kings från Japan är här så jag ska ta två klasser för dom o sen se deras föreställning på kvällen. Det kommer bli grymt! Sen på söndag beger vi oss upp till Åsa bubblan igen :) Det ska bli kul men jag kommer sakna min familj...

S**t Kings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0